دیدبان
وزیرکشور در جمع خبرنگاران:

هنوز شهادت دانایی‌فر را قبول نکردیم/ دولت پاکستان باید پاسخگو باشد

هنوز شهادت دانایی‌فر را قبول نکردیم/ دولت پاکستان باید پاسخگو باشد
به گزارش دیدبان به نقل از مشرق،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه همایش مدیران ارشد کمیته امداد امام خمینی با اشاره به همکاری وزارت کشور با کمیته امداد امام خمینی‌(ره) اظهار داشت: در جلسه امروز موضوعات مختلفی مطرح شد و ما می‌توانیم از ظرفیت خوب کمیته امداد استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: مجموعه امداد از ظرفیت‌ها و تجارب خوبی برخوردار است و می‌توان از این فرصت استفاده بهینه کرد.
رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: کمیته امداد با توجه به اینکه در متن مردم قرار دارد می‌تواند در حوزه‌های اشتغال و توسعه آن موثر باشد.
وزیر کشور با اشاره به همکاری وزارت کشور با کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: طرح‌هایی در حوزه اشتغال فی مابین مجموعه امداد در وزارت کشور در حال تدوین است و ما این آمادگی را داریم که مجموعه استانداران در سطح کشور همکاری نزدیکی را با کمیته امداد در خصوص تولید، اشتغال و کاریابی داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به همکاری کمیته امداد با ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در این راستا نیز با توجه به ظرفیت موجود در کمیته امداد می‌توان اقدامات خوبی را در خصوص درمان و پیشگیری و صیانت خانواده‌ها انجام داد و ما می‌توانیم تمامی فعالیتهای درمانی و پیشگیری را در اختیار کمیته امداد قرار بدهیم.
وزیر کشور در ادامه در پاسخ به این پرسش که وضعیت دانایی‌فر مرزبان گروگان گرفته شده در چه مرحله‌ای است گفت: در این خصوص در روزهای اخیر صحبتهای فراوانی شده است و این در حالیست که برخی از دوستان بدون اطلاع صحبت‌هایی را ذکر کرده‌اند.
رحمانی فضلی با بیان اینکه وزارت کشور با عنوان رئیس شورای امنیت کشور در این خصوص وارد شده است، گفت: در این راستا دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی هماهنگی‌های خوبی را داشته‌اند با لطف خدا و با تلاش این عزیزان و با تدابیر انجام شده 4 تن از فرزندان گروگان گرفته شده آزاد شدند.
رحمانی فضلی تصریح کرد: طرح برخی از مسائل بدون اطلاع و بدون مسئولیت می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند که امیدواریم افراد در این خصوص بدون اطلاع صحبت نکنند.
وی در خصوص آخرین وضعیت دانایی‌فر گفت: ما کماکان به دنبال تعیین تکلیف هستیم ضمن اینکه قبول نمی‌کنیم ایشان را به شهادت رسانده باشند ضمن اینکه دولت پاکستان باید پاسخگو باشد و ما نیز پیگیری‌های دیپلماسی‌های خود را ادامه خواهیم داد.
 
*منبع: فارس

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن